Így látom Én a világot

Napok és évek

Napok és évek

"Ez felháborító!" (Vélemény!)

2018. április 28. - Takoma69

 Sajnos ma egy olyan korban élünk kis hazánkban, melyet hozzá nem értő amatőrök. lúzerek. tolvajok és legfőképpen csak és kizárólag a saját érdekeiket néző politikusok(?) irányítanak. Amikor egy tizenéves kislányt lehet a villamosról leordítani mert más a bőr színe. Amikor családok esnek szét, mert különböző a felek politikai hitvallása. Amikor a kórházak siralmas állapota tükrözi az egészségügy állapotát. Amikor egy egyszerű szakorvosi vizsgálatra 45 napot kell várni és ha nem parancsolok rá a betegirányítóra még meg is dögölhetek addig. Amikor ezerszámra hagyják el az országot a szakemberek, külföldön jobb életet remélve. Amikor iskoláinkban a saját gyerekeinket zombinak akarják nevelni és titkon reméljük, ez nem sikerül, bízva abban, talán ha felnő külföldön boldogabb lehet mint itt ebben az országnak nevezett förtelemben.


 Megéltem a szocializmus utolsó húsz évét, ahol a gyerekek tudtak nyáron nyaralni fillérekből és tényleg volt olyan év amikor 4-5, egy-két hetes táborokban is voltam. Ma ez egy kisebb vagyon lenne amit a szülők sajnos elenyésző kisebbsége tud megengedni magának. Ez most nem a nosztalgia helye, mert gyerekként a hátrányokkal a szüleim révén nem találkozhattam, ami minden bizonnyal megvolt. Nem azért mert felvetett minket a pénz, sőt ennek az ellenkezője, de mindent megtettek azért, hogy erejükhöz mérten boldog gyerekkorom lehessen.


 Megéltem a rendszerváltást is, amikor a munkatársaimat szép lassan, szisztematikusan kirugdosták mellőlünk, minden hónapban a fizetéssel együtt érkezett a papír, nem kellesz, ki vagy rúgva. Már viccelődtünk is, hogy mi miért nem kapunk. Ekkor hangzott el "szeretett igazgatónk" szájából, "Hullik a férgese!" És jöttek az új gazdagok, a főmérnökből meg igazgatókból lett új tulajok és tönkre vágták olcsó haszon szerzésből még azt is ami maradt az egészből. Szemünk előtt hullott szét minden.


 Jött a válság és összeszorított seggel de kibírtuk, pedig sokba került nekünk kis embereknek, míg a gazdagok még többet zsebelhettek be. Előtte még túl kellett esni egy jobb oldali 2006-os randalírozáson, 56'-ot idéző állapotokkal, behülyített szélsőségesekkel, fradi szurkolókkal és izomagyuakkal, de ezt is túléltük.


 Eljött 2010 és a választás. Mint olyan egyáltalán nem érdekelt, de elmentem mint mindig, mióta szavazhatok, mert aki nem megy el annak egy kurva szava nem lehet, mi is történik ebben az országban. Igazából nem is érdekelt ki nyer, mert nem volt olyan akikben bízni lehetett. Mindegyik megcsinálta a maga kis üzletét már, a választék sem lett jobb és elkezdődött az a nyolc év. Egyre nagyobb undort váltott ki belőlem az ország vezetőit látva, miként vezetik ki Európából a Balkán, és Oroszország felé az országot. Négy éve nem láttam esélyét a változásnak, mert lássuk be ez az ellenzék nem az amelyikre még csak a kutyámat is rábíztam volna.

Most, 2018-ban sajnos mint látjuk nem nagyon változott semmi! A hatalom uralkodni akar mindenen és teszi is. Az ellenzék meg, ....... hogy is mondjam finoman? Hatalomra éhes csürheként egymást alázták és mindent megtettek, hogy ne lehessen rendszer váltás. De bíztam, igen mert másom sem maradt és reméltem, hogy mind ez a sok-sok mocsok amit Pártunk és kormányunk eddig a nyakunkba pakolt, eltakarítható! Felcsillant a remény melynek fénye gyorsan kihunyt. És nem! Itt maradnak a nyakunkon, lopnak, csalnak, hazudnak, uszítanak, fenyegetőznek és sorolhatnám még mennyi kárt tesznek ennek az szerencsétlen országnak. Kétségbeejtő hogy emberek hiszik el az állami médiából ömlő szaftos mocskot aminek az igazsághoz szemernyi köze sincs. Nem nyugtat meg az sem, hogy Budapest ellenzéki lett és ha lassan is de kisöpri a Fideszes pribékeket. Ennek a következő években még meg lesz a böjtje.  


Magyar vagyok de elsősorban európai pedig ennek fordítva kellene lennie! Abban az Európában amely nyitott szellemiségű, elfogadó és ezzel együtt nyitott más kultúrák, népek felé is. Ez erre az országra melyben (sajnos) élek, nem igaz. Nem mondom, hogy az Orbáni diktatúra előtt annyira rohadtul rendben volt minden. Nem!! Akkor is loptak csaltak hazudtak. Igen, ilyen a rendszer. A fejlett nyugaton is mindenki lecsipegeti a maga kis részét, kedveznek a rokonoknak és a barátoknak is, tehát a fazékhoz ott is odaférnek a kegyeltek. Csak van egy kurva nagy különbség: a mérték és hogy ezt nem pofátlanul teszik. Ma Magyarországon a szavazók 2018 április 8.án felhatalmazták a Fideszt hogy tovább lophat. Igen, a választók legalizálták, hogy a Fidesz pribékek lophatnak. Hozhatnak olyan törvényt is akár. A választók, legalábbis akik rájuk szavaztak. Amit eddig és ezután ellopnak, az legális hiszen újra odaengedték őket a fazékhoz. Magyarországon bíróság mondta ki, „Juhász Péter mondhatja Rogánra, hogy bűnöző!” (Forrás: Index.hu)


Cenzúrázhatnak előadásokat, híreket, betilthatnak színházi előadásokat, mondván a rendező vagy színész róluk alkotott véleménye nekik nem megfelelő. Viktoréknak nem megfelelő sajtótermékeket szüntethetnek be, civilszervezetek ellen hozhatnak törvényeket, hogy kiüldözzék őket és a végén itt maradnak a birkák akiknek csak bégetni kell és csodálatos lesz minden. Igen, valaki pár éve birka nemzetnek nevezte ezt az országot. Nem volt igaza, pontosabban szólva csak részben volt. A választók nagy része tényleg birkaként megy szavazni, mert félti a közmunkát amit max kaphat vidéken, örül a választás előtt kapott tűzifának, 5-10 ezer forintért eladja a szavazatát mert enni kell, vagy félti az asszonyainkat mert azt zengi a királyi TV hogy megerőszakolják a migránsok a nőket, végig robbantják az országot, meg jön több millió AIDS-es. És elhiszi a szerencsétlen mert hát mit tudna tenni! De ne bántsuk! Pszichológia tény, ha a hazugságot sokat hallod, csak azt hallod, hinni fogsz benne, hogy az az igazság.


A választást a vidék nyerte meg a Vikinek és ezen nincs mit szépíteni. A városok lakosságának döntő többsége nem a Fideszre szavazott. Csak hát itt van a mi kis egyedi, rendszerbe kódolt csaláson alapuló választási törvényünk. A városok lakosságához hozzátoldottak falvakat és ezzel torzult, de nagyon a végeredmény. Na ki is írta? Áder János, gúny nevén Bajszosszar! Őszintén, amikor meghallottam a tüntetőktől ezt, felnevettem és igen csak találónak tartom. Az ország egységét lenne hivatott jelképezni és hivatalánál fogva tenni érte. De szegény hivatalát kiherélték és azon kívül hogy robotként csak alá kell írnia mindent amit elé tolnak, sok mindent nem tehet, igaz nem is akar. Jó ez így neki. Volt sok köztársasági elnökünk, kezdve a legendás mindenki Árpi bácsijától (Göncz Árpád) a mostani Bajszosszarig. Amikor azt hittük Schmitt Pálnál nem lehet rosszabb, hát lett. Volt még lejjebb hisz jött igaz csak egy hónapig Kövér László egy igazi idióta, igazi Viktor bérenc, utána meg a mi kis bajszosunk. Nem tudom, van e még lejjebb, de remélem ez már a szar alja, innen csak felfelé van. 

A köztársasági elnöki jogkör kiüresedett, nincs súlya és jelentősége sem. Igazából csak egy bábu, akit rángatnak és azt csinálja amit mondanak neki. Nekünk embereknek nem jelent már semmit csak úgy mint az alkotmány! Ja bocsánat az nincs is, van viszont egy csodás gránit szilárdságú, isten tudja hányszor is módosított alaptörvénye. (Szándékosan írtam kisbetűvel, mert ennyire tartom!)


Bízom benne hogy van még remény ennek a kis országnak, hogy igazán európai állammá váljon. A feltörekvő fiatal ellenzék táplálja bennem ezen vágyakat és bízom benne, rájuk majd lehet építeni a jövőben. A választási csalódás már leülepedett, tisztábban lát az ember és tudom, sajnos a mostani vesztes ellenzékkel nem lehet változást kiharcolni amíg egymás eltaposásával vannak elfoglalva. Remélem a fiatalok nem darálódnak be és lesz tartásuk az ország és a benne élők érdekeiért kiállni.

Ajánlom a többi bejegyzéseimet!

Ha úgy gondolod mást is érdekelhet, oszd meg, írj véleményt! :) 

A bejegyzés trackback címe:

https://takoma69.blog.hu/api/trackback/id/tr2013821756

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

BiG74 Bodri 2018.04.29. 23:31:12

Mit lehet ehhez a véleményhez még hozzátenni?

Online Távmunkás · http://onlinetavmunka.blog.hu 2018.04.29. 23:31:17

Egyetértek, azt kivéve, hogy nem ők a lúzerek, hanem az ismételten megbukó ellenzék...

Leadfoil 2018.04.29. 23:31:19

Mit lehet erre mondani? Ez bizony így van. Orbán egyenlő - korrupció, felbújtás gyilkosságra, lopás. Orbán nem diktátor, hanem az alvilág irányítója. Ahogyan anno Csányi mondta, ő csak egy kisegér Orbánhoz képest. Érthető. Nem is nagyon szövegelhetne az ország uzsorása, hiszen mindent Orbánnak köszönhet ( az meg Csányinak ). A Mészáros-féle figurák gyorsan aláhullanak, mesterségesen vannak helyzetbe hozva, igaz, egy halom pénzt nyúlnak le. Nem kívánkozom vissza Magyarországra, ott egye meg a franc azt a sok hasznavahetetetlen "ellenzékit".

Szakértő? az nem volt 2018.04.29. 23:31:22

Bajszosszarból kettő is van, sajnos. De a mocsári lény mindent visz!

agarik 2018.04.29. 23:31:30

Ne aggódj, felírunk a Listára. Aztán egy nap meglátogatunk. Felrakunk egy vonatra. Aztán majd meglátod.

Pöff 2018.04.29. 23:31:31

A fideszre két féle ember szavazott: Az akinek közvetlen anyagi érdeke(korrupció) volt és aki ezt nem hitte el.
Döbbenetes számomra mikor olvasom a 888 komenteket és hihetetlen az a mélysötétség amivel elvakultan tolják a fideszt..azse számít ha full hazgság..2 perc kikeresni a mocsokolódó hír eredetét, már bíróságon is elhasalt ügyeket hoznak fel...
Mintha a kocsmában egy seggparaszttal, 80-as IQ-s félcigánnyal beszélgetnél.
Fidesz szint.

Az ellenzék tudta, hogy a Fidesz nyerni fog, csak azt nem sejtette hogy újra ennyivel...hogy tényleg ennyi segg paraszt van az országban?
Hogy pár szaros erzsébet utalvánnyal meg lehet őket vesztegetni?
némi bér emelkedéssel? (amit már 2010-ben kellett volna 1 lépcsőben)
Pár hangzatos felújítással? (ami olyan kotvány hogy 5-10 évet nem bír ki)
Senki nem gondolta, hogy ennyi korrupciós üggyel ennyi gyűlölt stadionnal meg foci miliárdokkal is ..
az emberek a füle botjukat se
Agyilag addig nem értek el az emberek hogy felfogják, hogy a migráncsozás és a sorozost mégis mi a kurva anyámból teremtik elő....hogy porladnak az adó milliárdok...
ez a döbbenetes... hogy ennyire beérett az agymosás.
Magyarország akosságának nagyrésze ignet mondott arra, hogy kit érdekel mit loptok tesztek...ha egy kicsit jobb a fizetés...meg pár dolog.

Az eszükbe se jut, hogy azért magasabb egy kicsit a fizetés, mert vagy 600e ember elhúzott a súlyos problémák elől. És kénytelenek voltak emelni...de az alaphelyzet, az változatlan, sőt.
Vihar előtti csend ez az ország a következő 10-15 évben olyan súlyos válságot fog megélni, hogy arra nincsenek szavak.
Élvezetek ki fideszek a 2/3-dot...vigyorogjatok...röhögjetek rúgjatok elénk, töröljétek bele a sáros cipőtököt (minden ellenzékibe) az való a ti stílusotokhoz.
Mert ha lefelé fog ívelni az ország pályája...ti lesztek csak a felelősök érte....senki más csak ti!

De akkor már késő lesz....ott újjal mutogatás lesz, ott lincselés geci.
Majd akkor vigyorogjatok. Ott nem lesz az ellenzék csak ti volt 2/3-ad ti csináltatok mindent, ti kurtatok el mindent.

Alick 2018.04.29. 23:31:56

"És jöttek az új gazdagok, a főmérnökből meg igazgatókból lett új tulajok és tönkre vágták olcsó haszon szerzésből még azt is ami maradt az egészből"

Bizony, legfőképpen a pártemberek, akiket Marx-tól csak a Tőke érdekelte, az is a saját zsebünkben.

"legendás mindenki Árpi bácsijától (Göncz Árpád)"

A gengszterválrók MDF-SZDSZ paktumaként színre lépett a Szent Patkány :)
(találkoztam vele, nem volt túl szimpatikus)

ételizésítő 2018.04.29. 23:32:20

"4-5 egy-két hetes táborokban"
Ahogy látom, magyar nyelvtanból meg nagyjából a 4.-5. osztály körül bukhattál meg, de ott sokszor.

Aquincum 2018.04.29. 23:32:24

Egyetértek. Lényegében minden mondattal.

Takoma69 2018.04.29. 23:38:05

@ételizésítő: Sajnálom, hogy csak ennyi jött le az egészből! Talán majd máskor a tartalom is fontos lesz! A helyesírásról meg annyit, hogy mindenki hibázhat! Remélem Te tökéletes vagy, mert kellenek az ilyenek! Üdv!

Takoma69 2018.04.29. 23:41:06

@agarik: Rendben, úgyis szeretek utazgatni, kirándulni! Üdv!

arabok balrol 2018.04.30. 08:03:01

Európa minden kormánya megbukott, vagy épp megbukik.

Orbánt pedig 3x választják meg nagy előnnyel...én óvatosabban dobálóznék vele, hogy ki itt a lúzer.

Lopnak, naná, mikor nem loptak? Hol érint ez mindenkit? Amikor az ellenzéktől adóemelést /s esetleg elqrást/ lehet várni, máris másképp látja a Fideszt, ami pénzt tesz a kisember zsebébe is.

röf 2018.04.30. 08:03:21

Nalátjátok.... ennyire kutyaütő az ellenzék.
Inkább ezen kéne elgondolkodnotok a folyamatos kifogáskeresés helyett.
Így csak borítékoljátok a 2022-es buktát.
(Azért az csúnya lenne, nem....?)

romlottnarancs 2018.04.30. 08:03:38

Nagyon jól látja az ország helyzetét. Egyet értek vele.Az első két év után kellett volna megbukniuk. Mikor lenyúlták a magán nyugdíj pénzeket. Meg valójában csináltak egy pártalkotmányt. És semmi szakértelem csak a nagyfokú lojalitás..

Tehetetlen Dodó 2018.04.30. 08:03:59

Ez a szegény primitív kádárista posztíró még nem jött rá, hogy elsősorban imádott hajdani elvtársainál kellene reklamálnia.

Wéső 2018.04.30. 08:04:07

Ki mondta, hogy karót nyelt nyugat-európai állammá szeretnénk változni?

alfacharlybravo 2018.04.30. 08:04:14

@BiG74 Bodri: Egy dolgot, nem jött be az irigységre és csak az irigységre épülő negatív kampány az Orbán bányák taktikája. Most nem hitték el a népek mint 2002 ben, hol tartanánk ha akkor a Medgyesi féle hülyeséget nem szopja be a nép. A jóléti rendszerváltás a gonosz Fidesz ül a pénzen és sajnálja a néptől.

paráznabillegető 2018.04.30. 08:04:27

na.
ez most mi ez?
mert magyarosnak magyaros, az igaz. nem a sírvavigadós fajta, csak a sima búsongós.
de hova vezet? miről szól?
röviden: miafasz???

illiberalisberlo · http://illiberalisberlo.blog.hu/ 2018.04.30. 08:04:30

Tulajdonjog is megszűnt sajna. Szerintem ez a csalók szép új világa.

n3spr3ss0 2018.04.30. 08:04:33

Tökéletes meglátás az országban zajló történésekről, minden szava igaz.

2018.04.30. 08:04:37

"Sajnos ma egy olyan korban élünk kis hazánkban, melyet hozzá nem értő amatőrök. lúzerek. tolvajok és legfőképpen csak és kizárólag a saját érdekeiket néző politikusok(?) irányítanak."
Nem. Ezek profi bűnözők.

arabok balrol 2018.04.30. 08:08:31

Valójában Magyarország aranykora jött el Orbánnal.

Már korábban eljöhetett volna, de a nép akkor 2002ben úgy gondolta jó 5let növelni az adósságot abból felelőtlenül osztogatni a sleppnek aztán hazudni reggel délben meg este, s amikor már senki sem hitte el a meséket hát segített az IMF.

Na ma már nem gondolja úgy. S teljesen lefossa mit gondolnak az ElQrók meg az EU a demokráciáról. Az EU csak szeretne olyan fejlődést mint ami nálunk van, Orbánt meg különösen irigylik a nyugati elQró cinkostársak, mert ők valamiért megbuknak.

Nincs semmilyen demokrácia, főleg nem nyugaton. Megkérdezte akár 1 ország is a lakosságot, hogy kívánnak-e befogadni agresszív néger arab hordákat? Nem, csak mondták bevándorlás jó. Akkor miről beszélünk? Megbuktak a gecibe.

Wéső 2018.04.30. 08:08:46

Ja miért van előzetes cenzúra te libsi rinya?

inebhedj - szerintem 2018.04.30. 08:36:02

Három dolog van, ami talán magyarázza a helyzetet: az egyik, hogy az emberek reál keresete 20-30 %-al magasabb, mint bármely előzőleg regnáló kormány alatt, másrészt, hogy az ellenzék minősége és értékrendje mit sem különbözik a kormányétól (marad tehát különbségtételként az első pont), harmadpediglen a választási eredmények alapján az, hogy Budapest ellenzéki lenne, merőben illúzió, a választást követő ellenzéki tüntetéssorozat létszáma is alatta marad egy békemenetének (és utóbbi mekkora lenne, ha vesztett volna a Fidesz...).

Az így kialakuló kép az, ami lehangoló, viszont egyetlen és egyenes következménye a kádárizmusnak éppúgy, mint az azt követő 20 évnyi szabadrablásnak és kormányzati ámokfutásnak.

Ekrü 2018.04.30. 08:37:52

"Amikor családok esnek szét, mert különböző a felek politikai hitvallása. "-Most úgy őszintén,milyen család az olyan ,amelyik képes szétesni csak mert a családtagoknak más a politikai nézete?Gyanítom az ilyet már a választások előtt sem lehetett családnak nevezni.
"a legendás mindenki Árpi bácsijától (Göncz Árpád)"-A mindenki Árpi bácsija egész pontosan kizárólag a baloldal,és azon belül is az SZDSZ Árpi bácsija volt.Nem véletlenül volt anno patkány a fedőneve.
"Jött a válság és összeszorított seggel de kibírtuk, pedig sokba került nekünk kis embereknek, míg a gazdagok még többet zsebelhettek be. És amikor azt hittük egy kicsit megnyugodtak a kedélyek jött a jobb oldali 2006-os randalírozás, 56'-ot idéző állapotokkal, behülyített szélsőségesekkel, fradi szurkolókkal és izomagyuakkal, de ezt is túléltük."-Na ezt is gondold át egy kicsit.A válság 2008-ban volt két évvel 2006 és az öszödi beszéd után,ahol is Gyurcsányék gyakorlatilag belevágták az emberek szemébe,hogy hazudta,átverték őket.És bizony ott nem csak fradi szurkolók voltak meg izomagyúak,hanem ha jól emlékszem a Kossuth téri tüntetők vezére egy bizonyos Toroczkai László (Jobbik) volt,és ő javasolta anno,hogy mindenki menjen a TV székház elé.
hu.wikipedia.org/wiki/Magyarorsz%C3%A1gi_tiltakoz%C3%A1sok_2006_%C5%91sz%C3%A9n

Jakab.gipsz 2018.04.30. 08:38:01

"Ez felháborító!" ! (Vélemény!) ?

Magyarország és népe gazdagodik. S disznófejű nagyúr, Soros Gyuri irigykedik.

Ennyi történik. Vajon hol van az igazság. Döntsétek el Ti.

Sir Galahad 2018.04.30. 09:17:20

A sokadik baloldali siránkozás, amely szerint, mivel a Fidesz győzött, a nép a hülye. Nem unjátok? És nem volt elég ezzel ennyiszer kétharmadhoz juttatni a Fideszt?

kocsisj 2018.04.30. 09:53:55

@Ekrü: 1990-ben az akkkori SZDSZ volt az egyetlen igazán rendszerváltó párt. Az, hogy mi lett belőle az egy külön fejezet. Az értékesebbje (Kis János. Kőszeg, Solt) visszament a munkájához, ami normális embernek természetes. Az akkori Fidesz is sokkal szimpatikusabb volt, ha az Orbánból azért ki is jött néha a későbbi erőszakosság. Aztán jött Kaja Ibrahim meg Joszip Tot és a Fidsesz "hamvassága" elhamvadt. Az SZDSZ meg eltocsikolta a becsületét. Az akkori 100 milliókba pártok, emberek tudtak belebukni, most meg fentebb egy s.ggfej azt írja hagy lopjanak. Szerintem adja meg a címét meg a bankszámla számát minden ilyen és tőlük vigyék csak ezután a stadionokra meg a kisvasútra.

kocsisj 2018.04.30. 09:53:58

@Alick: A gengszterválrók MDF-SZDSZ paktumaként színre lépett a Szent Patkány :)
(találkoztam vele, nem volt túl szimpatikus)
Ez a társaság arra se lenne méltó, hogy a cipőjét megkösse.

A furcsa az a dologban, hogy az új ember-miniszter is Szegeden egyetemi KISZ-titkár volt, a Kövér ugye pápai függetlenített, akkor ki is itt a kommunista meg a marxista? Én '84-ben nem lettem szakszervezeti tag, mert nem akartam legitmizálni a Gáspár féle szarságot, ezért a szakszervezet nem írta alá a fizetésemelésemet. Ezt csak azért írtam, hogy akkor se kellett mindenkinek "beállni", csak aki önként dalolva. És most ezek magyaráznak?!

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2018.04.30. 09:54:42

Egy dologban kurvára nincs igazad, amikor az ellenzéket ekézed. Itt Orbán agymosása hatott rád, és az ilyenek miatt sem lehet leváltani Orbánt. Amikor "hatalomra éhesezed" őket, akkor nem tudod megfogalamzni, hogy miről van szó.

Vannak, akik több összefogást akartak, de csókolom, a több összefogás Orbán leváltásért nem hatalom éhség?! Sőt, Orbán leváltása nem szükségszerűen azt jelenti, hogy valaki más jut hatalomra? És hogy a faszba jutna az a más hatalomra, ha még csak nem is akar?! Ha pedig akar, akkor már rögtön le hataloméhségezed.

Az összefogás egyébként 2014-ben megbukott. A DK és az MSZP 2018-ban teljesen ideális összefogást hozott létre. A Jobbikkal nem lehetett jobban csinálni a dolgot, mert ha a Jobbik bármelyik képviselője lemondott volna, a szavazóik fele a Fideszre szavazott volna. Gulyás Mártonék felmérése ezt tök világosan kimutatta. A Momentum, az MKKP és az LMP tényleg elbaszták. Nekik köszönhetjük a Fidesz kétharmadot.

Szóval mi volt neked az a hataloméhség azon kívül, hogy zsigerből gyűlölöd az ellenzéki pártokat is?!

_most_ 2018.04.30. 09:54:28

Én azt nem értem, hogy alig 30 évvel a szocializmus bukása után miért akarnak az emberek egypárt rendszert Magyarországon?

Larry Silverstein 2018.04.30. 10:04:00

@_most_: A szocializmus azert bukott mert nem tudott emelkedo eletszinvonalat biztositani, ill. amikor kicsit tudott akkor meg eladosodott.

Pont mint a lippsi kormanyok.

Orban emelkedo eletszinvonalat hozott, fenntarthatoan, s 12 eve a bizonyitek erre.

Az h hany part rendszer van a kutyat nem erdekli, az emberek elso 20 gondjaban nincs benne. Ezert halott a lippsi ideologiai latszatpolitika.

Larry Silverstein 2018.04.30. 10:04:06

@kocsisj: Minden egyes nap 100 mrd sporolas amit nem ballipsi rabigaban tolt az orszag

Ennek egy resze sikerdijkent eltunik, mindenki jol jar - kiveve a lippsiket, rinyalnak is ejjel, s nappal

altona 2018.04.30. 10:06:00

".... volt olyan év amikor 4-5, egy-két hetes táborokban is voltam..." Bless you! ideje kifizetni

n_dy 2018.04.30. 10:45:49

most látom, hogy moderáltok, azaz cenzúra van ... többet nem írok ide!

kocsisj 2018.04.30. 10:45:53

@Larry Silverstein: Ez a mostani időszak kisértetiesen hasonlít a késő Kádár korszakra, csak most nem kölcsönökből, hanem EU támogatásból virítunk. De ennek is vége szakad nemsokára (mint ahogy annak is vége lett egyszer) és utána jön a nagy sz.r, mint '91 után. Akkor még a szemesnek volt mit ellopni, de itt a "fiúk" már mindent "bespejzoltak", kíváncsi vagyok mi lesz? Nem sok jó! A párszáz ezer aki már kiment, valószínűleg előbb látta, mint én.

n_dy 2018.04.30. 10:45:56

tudjátok,
1. amit a fidesz lop (tőletek), azt szétosztja a fideszesek között ... vannak kb. 3 millióan, akik vállalják és van kb. 5,5 milla, akik csendben,
2. ugyanakkor ti is kaptok ... ugye jó volt éveken át kevesebb rezsit fizetni? ... ha nem, gondolom ti visszafizettétek ...
3. ha a fidesz tőlünk is lopna, még akkor is százszor inkább rájuk szavaznánk!

midnightcoder2 2018.04.30. 11:02:23

"Sajnos ma egy olyan korban élünk kis hazánkban, melyet hozzá nem értő amatőrök. lúzerek. tolvajok és legfőképpen csak és kizárólag a saját érdekeiket néző politikusok(?) irányítanak."

Immár vagy 70 éve.

"Amikor egy tizenéves kislányt lehet a villamosról leordítani mert más a bőr színe. "
Amióta a szocik bezárták az OPNI-t, az ország tele van az utcán, tömegközlekedésben mászkáló elmebetegekkel. Pár éve még villamos elé is lökött egy ilyen valakit. Én magam is láttam hajlékonyt aki azért üvöltözött, mert egy csaj aki szerencsére már akkor leszállt miből vett magának olyan drága ruhát. Egy másik dilis meg azért ment neki egy csávónak mert épp mobilozott, és késsel fenyegette.
A Kádár-rendszer abból a szempontból jó volt, hogy ezeket lakat alatt tartotta.

"Megéltem a szocializmus utolsó húsz évét, ahol a gyerekek tudtak nyáron nyaralni fillérekből és tényleg volt olyan év amikor 4-5, egy-két hetes táborokban is voltam."

Anno én is voltam ilyenen gyerekként ilyen úttörőtáborban, nekem inkább koncentrációs tábor jellege volt a dolognak. De ha valaki egy putriból jött, annak lehet hogy élményt jelentett.

" Megéltem a rendszerváltást is, amikor a munkatársaimat szép lassan, szisztematikusan kirugdosták mellőlünk, minden hónapban a fizetéssel együtt érkezett a papír, nem kellesz, ki vagy rúgva."
Amit nem tudsz, hogy a folyamat már 86-ban elkezdődött, úgy hívták hogy spontán privatizáció. Te még bőszen építetted a szocializmust, miközben a jó elvtársak már lelkesen lopták szét.

"Jött a válság és összeszorított seggel de kibírtuk, pedig sokba került nekünk kis embereknek, míg a gazdagok még többet zsebelhettek be. És amikor azt hittük egy kicsit megnyugodtak a kedélyek jött a jobb oldali 2006-os randalírozás"
Rossz a sorrend. A válság 2008-ban volt. A nagy randalírozás pedig egy kisebb balhé volt a TV székház körül, kb. olyasmi amiket mostanság az úgynevezett ligetvédők tartanak, illetve amikor a rendőrség pár száz szélsőjobbos tüntikézőt belehajtott a békés felvonulásba, és egyként verte szarrá az öreget, gyereket, kismamát. Ebből 56-ot max. a munkásőrök tömegbe lövése idézte.

"Egyre nagyobb undort váltott ki belőlem az ország vezetőit látva, miként vezetik ki Európából a Balkán, és Oroszország felé az országot."
Elég érdekes, hogy a post elején Kádár elvtársat sírod vissza, most meg az Európából kivezetéstől tartasz, ami persze hülyeség.

"Magyar vagyok de elsősorban európai pedig ennek fordítva kellene lennie! Abban az Európában amely nyitott szellemiségű, elfogadó és ezzel együtt nyitott más kultúrák, népek felé is."
Ja. Látogasd meg ezeket a remek népeket a saját országukban, vegyülj el köztük helyi kísérő nélkül, aztán számolj be mennyire élvezted a kultúrájukat. Már persze ha túlélted.

"Cenzúrázhatnak előadásokat, híreket, betilthatnak színházi előadásokat, mondván a rendező vagy színész róluk alkotott véleménye nekik nem megfelelő."
A németeknél meg börtönbe kerülhetsz, ha a Válsztott Népre teszel valami dehonesztáló megjegyzést, netán a Holocausttal kapcsolatos valamelyik állítást vitatod. És ez a demokratikus Európa szíve...

"Viktoréknak nem megfelelő sajtótermékeket szüntethetnek be"
Viktorék nem szüntettek be semmit. Az, hogy nem volt aki finanszírozza a Néphazugság évi pár száz milliós veszteségét nem beszüntetés. Az MSZP-nek is fel volt ajánlva hogy megvegyék. De mivel kis hazánkban sajtószabadság van, bárki bármikor alapíthat újságot mondjuk "Új népszabadság" néven. Más kérdés, hogy az internet korában egy pártlap csak akkor él meg, ha az általa támogatott párt épp hatalmon van, vagy valaki finanszírozza azt a szűk időszakban is a hatalomban ellopott pénzből. Csakhogy ma már papír alapú újságot nemigen éri meg finanszírozni, különösen egy olyan baloldalnak, akinek amúgy sincs érdemi mondanivalója. Ami van, arra elég a 444.hu.

Árpi bácsi anno végigasszisztálta hogy a volt állampárt a mafla MDF alatt, majd a saját színeiben szétlopja az országot. Szerintem ő volt a mélypont, bár az sem volt akármi, amikor a Sólyom Lászlót hazazavarták a határról a szlovákok.

"A feltörekvő fiatal ellenzék táplálja bennem ezen vágyakat és bízom benne, rájuk majd lehet építeni a jövőben."
Ha romkocsmád van, akkor egész biztosan.

egy_ember_ 2018.04.30. 11:52:20

Hát igen, sokunkban megfogalmazódnak ezek a gondolatok.
És aztán jönnek mint a döglegyek az okostojás, fideszes megmondóemberek...

Mostanság már taxiba is úgy ülök be, hogy narancssárga texi nem kell.

Európai téridő 2018.04.30. 11:53:06

@Pöff: Jól van Főokos, te pedig segg fej vagy!

Larry Silverstein 2018.04.30. 11:54:09

@kocsisj: Hat persze, a libbantak szerint EU penzbol elunk, csak azt felejtik e;l hogy Orban nagyvezir az EU elott is volt mar nagyvezir es nem mentunk csodbe, sot.

azok a lippsik voltak akik csodbe mentek EU segelyekkel egyutt is

Kivlov 2018.04.30. 11:54:21

Még mindig a másikra mutogatás megy. :D
Elküldték az ellenzéket a retkes f*szba.

nick papagiorgo 2018.04.30. 12:51:28

Lassan abba kellene hagyni a szomorkodást. Nem vezet sehova.
A választást a Fidesz megnyerte. Tudom, szomorú ez, még szomorúbb, hogy utcahosszal nyerte meg.
De ez azt jelenti, hogy a lakosság jelentős részének, ami van, az JÓ. Ha nem lenne, nem szavaznának rá. Most még azt se lehtetett mondani, hogy a lakosság belefáradt, apolitikus, passzív stb, mert rengetegen mentek el és szavaztak - a Fidesz mellett. Ez egy tény, tetszik vagy se, el kell fogadni.

Ez ez egész olyan, mint hogy "hogy lehetett az ország tortájának megválasztani a meggyes-mákost, amikor én (és egész családom) utáljuk a meggyet is, a mákot is, hát hülyék ezek?" Hát, ez van.

Max azon kéne gondolkodni, hogy a béna jelenlegi ellenzéket hogyan kéne megváltoztatni, hogy legyen egy értelmes alternatíva. Ezzel meg az a baj, hogy a T. jelenlegi ellenzék sem akar nagyon megváltozni, max a szájukat jártatják, de nekik is JÓ, hogy minden így van, ahogy van. Ha nem lenne, nem ezt a kabarét játszanák (összefogok, de nem ám mindenkivel, majd én megválogatom magamnak. Ja mégse fogok össze. Stb. stb).

Ha valaki változást akar, javaslom, ebbe az irányba induljon :)

kolompar lole 1113 2018.04.30. 13:42:15

"Az ország egységét lenne hivatott jelképezni és hivatalánál fogva tenni érte. De szegény hivatalát kiherélték"

Mintha anélkül bármit is visszautasítana a pártcsicska Bajszosszar...

KissGecihuszár 2018.04.30. 13:42:45

mivel nagyjából hasonló évjárat vagyunk; szerénységem 46, úgyhogy egyrészt számos tekintetben igazad van, másrészt viszont a kádáréra utolsó 2 évtizede azért volt számunkra oly negédesen gájlig a nyári (Balcsis) táborokkal, vidám sportnapokkal, "jópofa" munkásőr bácsikkal tarkított honvédelmi napokkal, tisza cipővel (húsos fazékokhoz közelebb motoszkáló szülők gyerkőcei számára adidas-al, Wranglerrel, Lee-vel, stb), mert akkorra ez a rendszer már elszakadt minden józan közgáz realitástól, ugyanis -az itt jelenlévők jelentős része egész biztos nem hallott még róla?!- '82 nyarán előfordult olyan is, hogy !3!, igen HÁROM napi devizatartaléka volt az országnak!! Ha akkoriban -az immár '56-óta ismét és még "ideiglenesen" itt tartózkodó ruszkikat megkerülve- fekete jancsi izraeli állampolgár, MNB vezér vezetésével nem csatlakozunk az IMF-hez, akkor kb. 2 hét alatt fizetésképtelen lett volna szeretett Hazánk és úgy omlunk össze, mint az akkor már 1/2 éve totális nyomorban, szükségállapotban élő Lengyel barátaink! Ennek az "önzetlen" IMF segítségnek azonban súlyos ára volt; a "derék" Amcsi bankárok lefoglalták az MNB épületének teljes 6. emeletét, úgy hogy oda többé "közönséges" MNB-s halandó be nem tehette a lábát. Gyaksira 1 év alatt totálisan átvilágították az akkori hazai gazdaság ÖSSZES szereplőjét, leltárt készítettek, totálisan képbe kerültek az összes hazai vállalat, beleértve a teljes agrár, illetve élelmiszeripari szereplő, de még az egyes gyárakon belül akkoriban már bőséggel fellelhető GMK, KTSZ, ilyen meg olyan szakcsoport tevékenységét, számait is pontosan ismerték. Mertugye milyen is egy felkészült, alapos, precíz bankár?? Olyan, aki álmából felkeltve is képben van a hitel fedezetéül szolgáló cégvagyon, illetve a cég mérlegében szereplő számok teljes vertikuma tekintetében, így tehát senki nem csodálkozhatott sem a '87-ben indult ún. spontán privi, majd a '90-es magyarosch rendszerváltás után a gazdaság, ill társadalompolitikai kérdésekben sík segghülye antall kormány úgymond IMF általi falhoz szorításán, bezsarolásán, melynek nagyrészt logikus következménye lett ez a minden túlzás nélkül az akkori Kelet-Közép Európa privatizációinak legbrutálisabbjaként is minden túlzás nélkül aposztrofálható hazai privatizáció! Mert ameddig a Cseheknél, illetve az akkor még Csehszlovákia néven futó országban, valamint Lengyelországban sokkal fegyelmezettebb, átláthatóbb, az egyes cégeknél melózókat helyzetbe hozó, pl kuponos privatizáció dívott, addig nálunk javarészben az IMF listák alapján mazsolázgathatták ki a kegyeltek, a bennfentesek, a minden hájjal megkent ex mszmp-s elvtik a legértékesebb vállalataink legértékesebb üzemrészeit, vagyontárgyait, természetesen szarér-húgyér! A megmaradt részek sorsául pedig a lelakatolás, bezárás, felrobbantás, beszántás, majd sóval beszórás jutott osztályrészül. Lett is már '93-ra kezelhetetlen külső és belső eladósodás, ikerdeficit, súlyos, a keleti, déli térségekben máig ható társadalmi depressziós válság, 1.8 millió munkanélküli, egyszóval minden, ami normálisabb, körültekintőbb, pl. a javarészt sikertörténet MRP-s program, mely ugye az E, azaz egzisztencia hitellel az egyes vállalatoknál dolgozókat a cégben tulajdonhoz juttató magánosítás. Csakhát a fentebb említett okok miatt ez bizonyos érdekcsoportoknak rohadtul nem állt érdekében. Azonban a legsúlyosabb jelenkori társadalmi probléma, hogy az átlagmagyarja még mindig negédes nosztalgiával tekint kádár "apánkra", még 2018-ban is úgy gondolja, hogy minden szempontból az volt a jó világ, miért is kéne, kellett volna az elmúlt 28 évben azt végképp eltörölni? Ez csak azért, hogy Hazánk ne váljon mostanára az EU lesajnált, lenézett, az eltelt lassan 30 év során egy jottányit előre nem lépő,sőt a régiós versenytársaktól egyre leszakadóbb k.osz landjévé!

Larry Silverstein 2018.04.30. 15:00:15

Mi fideszesek is nyitottak vagyunk mas kulturakra. Ha erdekel megnezzuk a TVben vagy odamegyunk nyaralni.

A lippsiknek is ezt kene tenniuk egzotikus negerimport helyett s akkor nem buknanak akkorakat mint a Rottenbiller.

elvagyok 2018.04.30. 15:43:13

@n_dy:

1. Jó lesz kb 2,5 milliónak is. És hogy ebből mennyi a "vállalás", hát azt senki nem tudja. Jó kis origós leegyszerűsítés... (A mindenkori hatalom a forráselvonáskor nem szelektál hívek és nem hívek között, azaz a felvetés is alapjaiban hibás)

2. Valóban jó volt, bár akkor lett volna igazán jó, ha a gáz importálásába beiktatott cégek nélkül valósult volna meg a rezsiharc, ami háztartásonként tekintélyes további spórolást eredményezett volna - átlag éves szinten tovább kb. -30% lehetett volna, de már a felvetés is önmagáért beszél: valamit lecsorgatnak a lakosságnak és ezért még hálásnak is kell lenni... A többi rezsiharcos elemről már ne is beszéljünk...

3. Sajnos a források elvonása, a forrásokhoz való hozzáférés korlátozása károsítja a lakosságot, ez elől nem lehet "kitérni",nem lehet azt mondani, hogy engem nem érint....

Szépen megmutatkozik a hozzászólásodból, milyen "mélységekben" gondolkozik egy fideszes / mszp-s átlag user... :-)))

VadMacs 2018.04.30. 15:43:23

@nick papagiorgo:
>De ez azt jelenti, hogy a lakosság jelentős részének, ami van, az JÓ.

Nem volt jelentős, kevesebb, mint a felének kellett ez. Királyi migránstévékkel agymosott nyugger zombik, C kategóriás közmunkások/segílyesek, NER trafikosok, EU támogatásokból, térkövezésekért gazdagodók, káderek által az intézmények élére pakolt semmirekellők, ukrán/román buszoztatott bérszavazók, nekik volt ez megfelelő.

Az ország másik felének (illetve az elmenekülteknek) nem ez volt a megfelelő, pláne, hogy mi álljuk a cechet.

>Most még azt se lehtetett mondani, hogy a lakosság belefáradt (...)

Pedig bele.
Különben nem mentek volna ki százezren tüntetni. Különben nem húzott volna el több mint fél milla fiatal külföldre, akiknek mellesleg azokat az ipari balfaszokat kellene eltartani, akik most ellenük s(z)avaztak. Mert lehet itt csavargatni a statisztikákat, hogy nem is ment el annyi fiatal, csak ha ez baromság, most nem tudom, miért van hiány melós kézből...

>Max azon kéne gondolkodni, hogy a béna jelenlegi ellenzéket hogyan kéne megváltoztatni, hogy legyen egy értelmes alternatíva.

Felesleges ezen rugózni a választások óta.
Diktatúrát nem szokás választásokon megdönteni, akinek ez nem tetszik, húzzon nyugatra. Itt az alkotmány megpuccsolása óta csak egy putyin féle patyomkin demokrácia maradt, és az uralkodónak minden erőforrás/vazallus birkasereg megvan a kezében ahhoz, hogy a földön fetrengő "ellenzék" nyakára taposva azt a földön tartsa.

Ezt a rendszert majd akkor lehet megdönteni, amikor abbamarad az EU támogatás (ruszki meg a kínai ilyet nem ad, max hitelt), abbamarad a nyugatra menekült fiatalok szülők felé hazautalása (pár éve is mérhető volt a hazai GDP -ben), és ezek tetejébe befejeződik a ratkó unokák nyugdíjba vonulása (ha nem emelnek addig drasztikusan korhatárt). Vagy ha előbb fordul fel a c.király...

elvagyok 2018.04.30. 15:43:29

@Larry Silverstein:

Az EU-s transzferek az utóbbi években a felgyorsított lehívásoknak "hála" elérték a GDP 4%-át, ha ez összegek nem álltak volna rendelkezésre, akkor recesszió lett volna Mo.-on. A Kormány maga is elismerte, hogy az országban a beruházások döntő többsége EU-s forrásból valósul meg.

Az ország exportjának - jelenleg - több mint 83%-a külföldi cégeknek köszönhető, az ország szerencsére exportorientált, s ezért sem volt elkerülhető a 2007-2008 -as gazdasági válság begyűrűződése, ami ráadásul külföldnek, egész pontosan amerikai hitelpiaci válságnak volt "köszönhető", nem pedig az akkori kormány szerencsétlenkedésének.

Az EU-s források sem álltak ilyen mértékben rendelkezésre, de ha álltak volna, az sem segített volna 2008-ban. Mint ahogy a mostani szárnyalás sem az éppen regnáló kormány "egyedi" műve, hanem a nemzetközi pénzpiaci folyamatoknak köszönhető, amit szerencsére meglovagoltunk, a hatékonyság egy másik kérdés...

Egyéb tekintetben igazad van, bár ha jól látom, az éppen egyenlő a nullával... :-)))

Azt meg sem említem, hogy az 1 főre jutó GDP már hosszú évek óta 10k $ környékén lebzsel, valahogy nem akar az égbe szökni, vajon miért??? :-)))

Weißkopf 2018.04.30. 15:43:33

@KissGecihuszár: "a legsúlyosabb jelenkori társadalmi probléma, hogy az átlagmagyarja még mindig negédes nosztalgiával tekint kádár 'apánkra'". Bizony, és ugyanezek látják Orbánban az üdvözítőjüket. Ennek a többségnek diktátor kell: Horthy-Rákosi-Kádár-Orbán. Ellesznek vele még vagy húsz évig.

Orbán miatt veszteséges Kunhalmi burka boltja. 2018.04.30. 17:00:30

"A köztársasági elnöki jogkör kiüresedett, nincs súlya és jelentősége sem. Igazából csak egy bábu, akit rángatnak és azt csinálja amit mondanak neki"

Ne aggodj amikor majd Meszaros Lorinc lesz a koztarsasagi elnok akkor majd sokkal tobb hatalmat fog kapni. Nyilt titok hogy Meszaros Lorinc lesz a kovetkezo koztarsasagi elnok, ezert huzodott most a haterbe ideglenesen.

Ekrü 2018.04.30. 17:00:49

@kocsisj: " 1990-ben az akkkori SZDSZ volt az egyetlen igazán rendszerváltó párt. Az, hogy mi lett belőle az egy külön fejezet."-Én inkább úgy fogalmaznák ők voltak 1990-ben a leghazugabb párt.Az első adandó alkalommal átverték a szavazóikat a hatalomért, (köztük engem is), élükön az általad favorizált Árpi bácsival,aki érdekes módon mihelyst az SZDSZ +MSZP kormány került hatalomra gyakorlatilag minden rendeletet már látatlanban előre aláírt.

nick papagiorgo 2018.04.30. 17:01:07

@VadMacs:
"Ezt a rendszert majd akkor lehet megdönteni, amikor abbamarad az EU támogatás"

Kellemetlen hírem van: mások is mondták, az ország nem mindig volt EU tag, de Orbán már akkor is volt miniszterelnök, és az ország akkor sem ment csődbe. Tehát arra várni, hogy majd elapadnak az EU-s pénzek, és Orbán akkor majd automatikusan bukik, dőreség, Orbán nem Gyurcsány.

A rendszer sem "diktatúra", legalábbis még a választásokon résztvevő EU-s megfigyelők szerint sem az.
Azok szerint van "diktatúra", akik a bénaságuk miatt elbuktak a választásokon, és sokkal könnyebb nekik azt mondani, hogy "azért, mert diktatúra van", mint azt, hogy "azért mert én (és még mások is) béna vagyok". Ezzel a "diktatúra " szöveggel roppant kényelmes takarózni, tudod :) csak nem túl sikeres.

2018.04.30. 17:01:21

Ráadásul azt sem érti meg a fityiszes agyhalottak tömege, hogy ha és amennyiben elhalálozik avagy bukik a gazdi, akkor itt - ellenzék híján - akkora káosz lesz, mint ide Lacháza.
A fityisz úgy fog szétesni, mint a háromnapos Tesco kenyér.

A most annyira szapult ellenzék pedig képtelen lesz hosszabb távon az ország érdekében összefogni, így jön a balkáni állapot.

De hát ezt akarta a fityiszes tömeg! - mondjátok.
Viszont akkor ne is sírjon a szátok...

Larry Silverstein 2018.04.30. 17:01:27

@elvagyok: Nem, recesszio itt kizarolag a ballipsik miatt volt.

Az EU transzferek elott is eros novekedes volt /es adossagcsokkenes/, amikor Orban volt a kormanyfo.

Az 1 fore juto GDPt nem lehet megenni, most 700 euro netto az atlagfizu mai arfolyamon 2010ben meg 500 volt, akkori arfolyamon. Azaz a nemet negyedebol a harmada lett 2 ciklus alatt.

A kovetkezo 2 ciklus vegere a fele lesz.

nick papagiorgo 2018.04.30. 17:01:47

Nagyon tanulságos, amikor pl. a (jellemzően szoci érdekeltségű) Publicus közvéleménykutatást nézzük:
Eszerint:

"A megkérdezettek kicsivel kevesebb mint a fele (46 százalék) elégedett az április 8-ig választások eredményével, míg felük (50 százalék) elégedetlen azzal."
Ezek hol voltak, amikor szavazni kellett?

"A megkérdezettek majdnem fele szerint nem történt érdemi csalás a választásokon, tízből négy fő (37 százalék) - az ellenzéki szavazók háromnegyede szerint igen."
Felhívnám a T. ellenzék figyelmét, hogy a balfasz szereplésük okát NE KENJÉK MÁSRA, és ne kiabáljanak választási csalást. Ezt a követőik - na ki is a "birkanép"? - úgy látszik, el is hiszik, mert a hülye politikusaik ezt adják a szájukba: midenki hibás csak én nem, csalás történt stb. stb. A választáson lehettek TÉBEDÉSEK vagy HIBÁK, de CSALÁS nem. Egy kétharmadot nem lehet elcsalni.

Különösen érdekes ez, ha összevetjük az alábbi mondattal:

"A választók több mint fele, az ellenzékiek háromnegyede úgy gondolja, hogy a baloldali ellenzék sikeresebb lehetett volna, a megtörténtnél szorosabb együttműködéssel."

illetve

"Az ellenzéki szavazók közül legtöbben azt említették a helyzet okának, hogy az ellenzéki pártok nem tudtak megegyezni, lényegében ennyien mondták azt is, hogy megtévesztettek, megfélemlítettek a szavazók, illetve sokan említették még a választási rendszert is."

Ez megint a kiváló ellenzék mosakodása, igazából a választási rendszer, meg a "megfélemlítés" a hibás, nem ők.

Tisztességes ember levonná a konzekvenciákat: gyerekek, én megtettem amit tudtam, nem sikerült, megyek, válasszatok magatoknak tökösebb vezetőt. De nem, ezek nem. Minden hibás, a választási rendszer, a megfélemlítés, az is, hogy jó idő volt, mert esőben nyilván kevesebben mentek volna el stb. stb. Ez egy szánalom.

Sir Galahad 2018.04.30. 17:01:52

A választás eredménye úgy alakult, hogy nem a végül ellenzékben maradt pártok lopnak, hanem a Fidesz. Mi ezen a szörnyű? Nem mindegy?

baldoc 2018.04.30. 18:25:52

@nick papagiorgo: Maga ennyire hülye vagy az országot nézi ennyire hülyének??
Miért állt le a választás.hu 2018 április 8 déltől kezdődően április 17 déluánjáig???
Miért volt több sza vazó fél 7-kor mint 7-kor???
Miért volt fél 7-től fél 11-ig teljes adatcsönd??
Miért vették hermetikusan körbe az NVI épüetét rendőrök???
Miért nem engedték be SZABADON az ellenzéket a választási számítógépes rendszerhez (lásd Momemtum)???
Miért csak fideszesek vannak a szavazatszámláló rendszernél??
Maga elfogadná fordított helyzetben???
Szóval???

Tehetetlen Dodó 2018.04.30. 18:26:05

@kocsisj: "hanem EU támogatásból virítunk"... hogy nem unjátok ezt a holdkóros ostobaságot...!?

Zsuzsi25 2018.04.30. 18:26:52

És miért baj ez??? Csak azt dönthetjük el, hogy ki nézzen hülyének, és ki lopjon meg. Engem a fidesz sokkal kevésbé lopott meg, mint az az elötti pártok

VadMacs 2018.04.30. 18:27:06

@Sir Galahad:
nekem nem mindegy, hogy ha éjjel betörnek hozzám, elviszik az otthon tartott tízezrest, vagy viszik az összes mozdítható tárgyat. És az sem mindegy, hogy az első esetben rablót mondjuk tetten érik, lesittelik, vagy a kettes a második jön másnap vissza, hogy a pofámat befogom, mert legközelebb is jönni fog, mert ő ezt megteheti.

8 éve ez folyik, ne csinálj úgy, mint ha angyalok ülnének abban a duna parti cirkuszban...

VadMacs 2018.04.30. 18:27:10

@nick papagiorgo:
1.: senki nem állította azt, hogy ha abbamarad az EU -s támogatás, automatikusan, abban a pillanatban megbukik. Viszont onnantól fogva kb Venezuela szintjén lehet mindenre ráfogni, hogy azért vagyunk mínuszban, de a mínusz attól még mínusz marad.
2.: állítólag Putyinisztán, meg a fehéroroszok sem diktatúra. Jó kifogás volt, ér röhögni...?
Az a gubanc, hogy aki tehetne érte valamit, az
-vagy látja, hogy semmi esély egy diktátor ellen, és inkább külföldre emigrál (kalandvágy, meg ilyesmi, ha jól rémlik)
-vagy marad, próbálkozik. Azt már az összes ide vezényelt fide$$troll leírta, hogy esélyt sem fognak kapni. A c.vajda döntötte el, nem mi.
Az utóbbinál: mit tegyen szerinted? Az őszinteség ide vezetett (lásd az eredményt), talán azzal lehetne nyerni, ha eg ypárt a fide$$nél is nagyobb baromságokkal magukat a fide$$ szavazókat venné el. A józanságra már nem maradt elég vevő, és ahogy egyre több fiatal elmenekül, és egyre nagyobb lesz itthon a kitartottak/birkák aránya, egyre nehezebb lesz a józan ésszel hatni rájuk. Pláne úgy, hogy a birkákhoz eljutó médiák többségét felvásárolták, majd az állam csecsén szoptatják/hízlalják. Sok szerencsét egy ilyen rendszer ellen...

jajdehülyevagyok 2018.04.30. 18:27:20

Ismét egy szűklátokürű vélemény.

nick papagiorgo 2018.04.30. 18:27:22

@Sir Galahad:
Bödőcs Tibornak (jobb sorsra érdemes humorista) volt egykb 10 évvel ezelőtti Orbán-poénja (amikor Orbán mg ellenzékben volt. A Humorista azért "jobb sorsra érdemes" mert meg is ragadt ezen a szinten, mindegy):
Lopják......még egyszer mondom hölgyeim és uraim lopják.....lopják......az EU-s pénzeket....az EU-s pénzeket.....az EU-s pénzeket...... és sajnos nem mi.

Ez a mondat ma is érvényes.

Takoma69 2018.04.30. 18:40:21

Kedves "Szoptatok lipsik" felhasználó!
Köszönöm észrevételét, de remélem megérti, hogy a hangnem amit használt abban a kilenc szóban, nem teszi lehetővé, hogy megjelenjen a hozzászólása! Remélem legközelebb egy kulturált hangvételű hozzászólásával emelni is tudja talán a színvonalat!
Öné az első, amit moderálok, ugyanis nem üti meg a mércét! Ezen el kellene gondolkodni!! Bízom benne, hogy sikerül!
Üdv

BiG74 Bodri 2018.04.30. 19:41:01

@Takoma69:
Ah, úriember ! De nem fog neki sikerülni!

BéLóg 2018.04.30. 19:50:17

A tizenéves kislányt egy idegbeteg elmebajon nő ordította le, akit Gyurcsány engedett ki az OPNI-ból.

Etniez 2018.04.30. 20:24:47

@BéLóg: Nem, egy fidesz által felheccelt polgár volt.

Etniez 2018.04.30. 20:24:49

Mennyi 1 bites jelent itt meg, papagáj módjára ismételgetik a hazugságaikat.

elvagyok 2018.04.30. 21:12:19

@Larry Silverstein:
"Nem, recesszio itt kizarolag a ballipsik miatt volt."

Aha, nem is zavarok... :-)))

Szoptatok lipsik és 22 ben is szopni fogtok. 2018.04.30. 21:17:19

@Takoma69: "Köszönöm észrevételét, de remélem megérti, hogy a hangnem amit használt abban a kilenc szóban, nem teszi lehetővé, hogy megjelenjen a hozzászólása!"

Pedig nagyon igyekeztem maximalisan kifinomultan, igenyesen, udvariasan, mar mar unnepelyesen megfogalmazni a mondandomat, nagyon meg vagyok lepve, hogy nem ment at a szuron
Valojaban ugy ereztem, hogy tulsagosan is finomkodo vagyok, es hogy sokkal kemenyebben, hatarozottaban kellett volna fogalmaznom..

Takoma69 2018.04.30. 21:29:29

@Szoptatok lipsik és 22 ben is szopni fogtok.:
Azt hiszem nagyon nagy különbségek vannak köztünk a "kifinomultan, igenyesen, udvariasan, mar mar unnepelyes" megfogalmazásban! Én elhiszem, hogy a mai inkognitóban kommentelés hangvétele eldurvult, egymás felmenőinek, nemi hovatartozásának emlegetése már-már természetes, elfogadott. Én nem kívánom megváltani a világot, de ezt a kis szigetet szeretném normális keretek között tartani. Véleménye lehet bárkinek, azt tiszteletben kell tartani, így én is az Önét elfogadom és tiszteletben tartom, igaz nem értek vele egyet!
További szép estét!

lobaszopiatej 2018.04.30. 21:59:30

A Gazdám most aztán jól kifoszt titeket és ellátja a bajotokat, liPPikéim!
Én meg a Mészáros Lőrinccel mégtovább gazdaxom!
Bezzeg a szemkilövetőt, azt akarnátok?!
Arra zavazott a töppség, hogy most aztán szabad a rablás, mert soha nem zavartok már el!

tosy 2018.05.01. 00:01:03

Szerintem a publicista, blogger kolléga súlyos tévedésben van, mint oly sokan ebben az országban, legyen az Fideszes, vagy MSZP-s. Mindenkinek vannak bűnei. Nekem is. Nem vagyok szent. Hibázott az ellenzéki kerekasztal, hibázott Antal József és kormánya, az olajszőkítés eltűrők, hibázott az SZDSZ, Bokros Lajos, a 100 napos program, hibázott Gyúrcsány, a statisztika mágus és lőszer megsemmisítő Veres Jancsika, Orbán és a slepp, továbbá mindenki más. Amíg ebben az országban a lopás nem egyenlő a gyilkossággal, addig itt nem lesz változás, semmilyen tekintetben. Amíg ezer milliárdokat nem fizetnek be a közösbe addig nincs változás. Pedig abból az elcsalt, be nem fizetett adó, és járulék pénzből jutna mindenre. Egészségügyre, oktatásra, utakra. Kérdem én, mi különbség van tolvaj és tolvaj között? Semmi! Ugyan olyan rossz ember mind, a politikus, a vállalkozó, a 150 ezerért lakást kiadó aki nem fizet adót, a falun terményt a kertből ellopó. Szerintem mindenki nézzen bele a tükörbe. Én is megtettem, és le is vontam a konzekvenciát. Tegyünk a tolvajlás ellen!

Takoma69 2018.05.01. 00:05:58

@tosy: Megtisztelő, hogy blogger kollégának szólítasz, de attól még nagyon távol vagyok! Amit írtál, egyet értek vele, de fenn tartom, hogy a mérték azért a lopásnál nagyon fontos! Nem mindegy hogy egy szelet csoki az vagy egy stadion. Igaz, voltak korok amikor kézlevágással büntették a lopást, függetlenül hogy mit lopott! Üdv

Zsuzsi25 2018.05.01. 08:06:52

@Takoma69: Szerintem a Fidesz sokkal kevesebbet lopott, mint a többi eddigi párt. Én sokkal jobban élek, miota ök vannak hatalmon. Lásd egykulcsos ado, (igazságosabb) , családi adokedvezmény, CSOK, ingyen tankönyv.

Meszaros Lorinc 2018.05.01. 16:30:46

@Zsuzsi25: Egyetertek, mi is sokkal jobban elunk.

BiG74 Bodri 2018.05.01. 19:35:53

@Takoma69:
Stadiont hivatalosan nem lehet ellopni, az ott fog szétrohadni ahol van. A beleölt pénzek egy részét el lehet lopni, a maradék meg tipikus gondatlan kezelés.

KissGecihuszár 2018.05.05. 09:24:12

@Zsuzsi25: igen, MOST te és kb a hazai társadalom azon max 7-8%-a, akikaz átlagnál jobban keresnek, ú.n. "több pénzt csinálnak" (hogy miként, az már más kérdés, őszinte örömmel töltene el azon kedves polgártársak NAV-os bevallásait lecheckolni, akik 15-20-25 millás csiri-biri AUTÓKKAL, a Balcsinál olyan 50-70-100, vagy még több millás nyaralóval, évi 3-4-5, egyenként akár milliókba kerülő egzotikus utakkal, stb -vel kérkednek), illetve 2-3-4 gyerek is van ott csomagkapcsolatan. Igen, ti kétségkívül relatíve jobban éltek, azonban jó lenne, ha a talán vízfejbeli elefántcsont tornyodból néhanapján kimásznál és elmennél a keleti, déli megyékbe, ami az ország területének 3/4-e, ahol tudod (túl)él(ni) próbál még vagy 5-6 millió,dettó Magyar polgártársad, akik nem mind hasznavehetetlen senkiházi cigányok, mert az megint egy másik történet. Bájdövéj; cigányság sirámai: talán már sokan tudjátok, a BMW Miskolc mellett 15Km-re, Hernádnémetiben épít gyárat
www.vezess.hu/hirek/2018/04/21/magyarorszagon-epithet-gyarat-a-bmw/
hát majd kíváncsi leszek, hány cigó lesz alkalmas arra, hogy egyáltalán túlessen az 1. körös HR beszélgetésen, aztán a mégis felvettek közül hány fog ott legalább 1 évet folyamatosan végigmelózni??
Lehet fogadásokat kötni...
süti beállítások módosítása